Sen uppladdning

Gilli t har levererat. Har gjort ögonfransförlängning och färgat brynen så känner mig som en ny fräsch person igen. Kan starkt rekommendera "hungry eyes" 💟 en svensk som äger det med sin man från Lombok. Fick inte bara grymt resultat utan också enormt bra service. Beskriver mer nedan.

Då vi svettats en del i bergen bestämde vi oss för att lämna in vår tvätt för tvättning. Jag tog inprincip alla mina kläder då jag ska vara kvar i Indonesien 2,5 vecka till. Julia som blivit sjuk låg på hotellet medans jag hämtade tvätten. Tyckte det kändes lite med en påse, reagerade och frågade men alla våra kläder var där uppger mannen. Glad för att få tillbaka ren tvätt och gick sedan glatt till båten som skulle ta oss tillbaka till Bali. Denna gången tog båtturen 1.5 timma som planerat och sedan 2 timmar med bil till Seminyak. Vi fick betala 300 000 indonesiska rupia för en person från gilli till vårt hotell i Seminyak. Väl på hotellet packar vi upp var rena tvätt och inser att det saknas ca 2/3 av tvätten. Ringer snabbt hotellet som rekommenderade tvätteriet för att be dem hämta upp resterande som vi inte hämtat ut. 4 timmar senare fick vi till svar att tvätten är hämtad.. Hämtad!? Vi saknar ju vara kläder och skulle inte göra en stor sen av det om vi fått alla kläder vi lämnat in. Ber hotellet att kolla igen som ger oss dubbla budskap att kläderna är hittade och sedan inte. Därför kommer fantastiska hungry eyes in som gick till tvätteriet och fick till slut ut vara kläder men fick betala 80 000 rupia. Ännu en lärdom. Som tur var har jag redan bestämt mig för att åka tillbaka till Gilli så tvätten får snällt vänta där på mig! 😀

Birgitta
2016-10-06 @ 17:04:56

Ja har väntat på lite ny info. Kram o ta hand om dig.

Anonym
2016-10-07 @ 04:54:48

Bra att det ordnade sig// mamma




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0