Hur positiv får man vara! ? 😍

Jag har blivit så inspirerad av att resa. Jag vill se mer, uppleva mer och träffa mer härliga människor! Jag är hög på livet just nu. 🙌

Igår var en fantastisk dag med canyoneering en bit utanför Kawasan. Så häftig känsla att gå rakt in i skogen i ca 40 minuter med hjälm och flytväst för att sedan mötas av kalla källor. I början var det kalla vattnet precis vad vi behövde efter den varma promenaden. Men då jag har åkt på någon förkylning var det inte lika kul i slutet men vi njöt verkligen varje sekund. Att få hoppa från berg, klättra genom grottor och åka kana genom vattenfall var någon bland det häftigaste jag gjort. Turen avslutades sedan i Kawasan falls. Waw!

Dagen avslutades med att vi skulle sova middag från 17.30-18.30 men det slutade med att vi sov fram till kl 06.00 😂. Så trötta och så behövligt. Skönt att stiga upp tidigt för att njuta av hotellets utsikt och sedan gå ner till stranden för att ta det lugnt i väntan på att ta en färg till en ny lite mindre ö, Bohol.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0